Bebegimm1 202 TL süt parası o eşime yattı hemde doğum parası aldım 300 TL yani ikiye ayrılıyor sigorta varsa eşinin mesela süt parası olarak sigorta yatıyor doğum parasıda anne başvuru yapıyor 300 400 600 şeklinde çocuk sayısına göre yatırılıyor yani biz her ikisinde aldık