Okuduklarıma göre ben daha kötü olabilirmiyim
Kısaca;sabah 5,6 gibi uyuyor gündür 1,2 ye kadar
O süre zarfında saatte bir uyanıyor.ayrıca sürekli beyaz gürültü açık kapandığı an basıyor çığlığı.4 ay 15 günlük bu zamana kadar asla düzene sokamadım belki yüzlerce şey denedim.uyumadan önce duş,masajlar,ninniler,emzirme,bin türlü sallama tekniği,bir-çok bitkisel şeyler.ama bitmiyor bitmiyor şuan saat 6 ve yeni uyudu.gündüz uyuyamadığı zamanda gece uyumuyor bende babası da kafayı yedik artık.
Bir damla varmış bay bay o damla kaldı kullanmadığım ama zararlı mi acaba onu düşünüyorum 🤦🏻♀️
Bu arada hamileliğim stresli geçti ve lohusalığımda öyle bebeğim daha 3 günlükken kötü şeylere şahit oldu malesef engel olamadım ben eşimle olumsuz şeyleri bile bebeğimin yanında konuşmam ama başka şahıslar yaptılar engel olamadım 😔 elimden geleni yaptım annem bebeğimin olanların etkilediğini o yüzden stresli bir bebek olduğunu söylüyor napabilirim lütfen bir fikir verin.