Bebeğim iki ay 20 günlük. Bir ay önce gece 3 te bebeğimin neden uyumadığını düşünmeye başladım. Sonra düşündüm ki gün içinde düzenli ve fazla uyuduğu için gece uykusu olmadığına karar verdim. Biraz araştırdım düzeni nasıl olmalı ve ertesi sabah 7 de uyandım onu da zorla uyandırdım. Canım kızım uykuya yenik düşüyordu 😂 bir buçuk saat bir şekilde uyanık tuttum altını aldım doyurdum oyun oynadık bir buçuk saat sonra bende yanına yattım ve emerek uyuttum. Böyle böyle akşam saat beş buçuk altıya kadar devam etti. Saat 20.00 de kadar kucağımda emdirdim uykuya dalmasına izin vermedim. Emerek şekerleme yaptı. 20.00 de odamıza geçtik artık uyumamız gerektiğini ona anlattım. Altımızı değiştirdik. Pijamamızı giydik. Perdeleri kapattık lambayı kapattık. Sonra kucağıma alıp emdirdim. Emdi emdi. Sonra emmeyi bıraktı ve kucağıma kafasını koydu ve uykuya geçti. Biraz kucağımda tuttum. Sonra elektrikli süpürge sesi açtım ve beşiğe koydum. Biraz sonra uyandı tekrar aynısını yaptım bu sefer yatağımıza koydum. Uyudu öyle. Bir saat sonra beşiğine koydum. Elektrikli süpürge sesi çalmaya devam ediyor ama. Saat 00.00 de kalktım sesi kapattım emzirdim beşiğe koydum. Uyumaya devam etti. Çok şükür bir aydır rahattık ama iki gündür beni zorluyor sanırım atak haftasında ve bizde akşam uyku saati geldiğinde dışardaydık uyuyup uykusunu aldığı için dışarda eve geldiğinde uykuya geçemedi. Biraz dikkat etmek gerekiyor demek ki. Bebekler düzeni severmiş. Gündüz uykularında başta bende yanında yatıyordum işlerim kalıyordu ama yapacak bişey yok. Şimdi bir saat falan kendi uyuyabiliyor. Atak dönemleri beni zorluyor ama pesetmeden devam😂😂