Bende şuanda yavrusunu uyutmaya çalışan annelerdenim . Gece uykusuna geçerken önce emziriyor, gazını alıyor, altını değiştiriyor , geceliklerini giydiryorum . Sonra yüzüne bir tülbent örtüyorum ve doğduğundan beri dinlediği bir ninni açıyorum. Bazen ayakta bazen gezerek sallaya sallaya on onbeş dk uyuyor en fazla yarım saatte ama geç uyuyoruz tabi en son 12 uyudu gece bir de uyandı şimdi tekrar uyutuyorum . 3 aylığız .