Inek sütü protein açisindan yuksek oldugu icin bebegin böbreklerini zorlar.1 yasindan sonra da sulandilarak verilir deniliyor.zorda kaldiginiz zaman oyle yapabilirsiniz yarı süt yarı su.lakinn ben bebekken annem ablami hergun taze süt almaya yollarmis eskiden boyle seyler yok denilir artik bilemiyorum