Gozz yememesinin sebepleri olabilir bebeğinizin tam acıkmasını bekleyebilirsiniz benim bebeğim 11 aylık 3 saat bekliyorum tam acıkmalı ki güzel yesin iştahlı bir bebek değil ama kapasitesi kadar güzel yiyor zorlAmamakta fayda var saygı duyuyorum yediği kadarına. Birde ayına uygun bir beklenti içinde olmalıyız 8 aylık bir bebek bir kase çorbayı içmeyebilir bir tam yumurta sarısı yemeyebilir bunlar çok olağan şeyler ama hiç yemiyor ise olaya farklı yerden bakmalıyız. En önemli husus yeme saati aç olup olmadığı öncesinde emip emmediği hasta olmadığı veya diş döneminde mi değil mi? Veya sunduğunuz şeyleri değiştirmelisiniz karışım yapıyor iseniz belki ondan hoşnut değil bu ihtimaller etkiliyor olabilir..