syaby mustafayamaninannesi bayide araç bulamazsın uzun zamandır yok baya bi zamanda olmayacak almak için bayileri beklerse elindeki parayla alamazsın
Halenur42 Feyzosunannesi evet bende öyle istiyorum eşim fiyatı düşünce hepsini gram mı yapsak diyor çok kafa karıştırıcı varlığı dert yokluğu dert 😌
syaby mustafayamaninannesi sıfır araçları direkt olarak galericiler alıyo +20 bine satıyorlar bayilere iletişim bırak belki dönerler
Melek-3434 Feyzosunannesi şimdi satarkende alırkende kuyumcu kendi kazancınıda ekliyor içine yani eğer kilolarca altınınız yoksa aradaki farkla bir bilezik daha alamazsınız ki 2 düşse 5 artıyor elinizdeki dursun bence
Feyzosunannesi Melek-3434 Dedigin gibi kuyumcu kendi farkını alıyor yine çok bı para geçmeyecek elime o zaman
Gtmz Feyzosunannesi aynen öyle ben zaten kıtlık öncesi insanların ellerindeki birikimlerin harcanması planı olduğunu da düşünüyorum tl değer kaybediyor
Deletedmom4444 Gtmz Ben bile gramlari bozdurup erzak mi alsam die dusunuyorum 😂Zamaninda yastik alti olanlar bozdrusun dediler suan bozduranlarin gozu yasli
Deletedmom4444 nilder Uzun vadeliyse evet mantikli altin kolay kolay dusmez.Su durumda tl de para biriktirmek hic mantikli degil gunden gune eriyor.Ben bu ay dolar aldim bi daha ki ay gram alirim veya yine dolar.
mustafayamaninannesi syaby 3 bayi gezdik bir bayi sadece iletişim numaramızı aldı ondada araç yoktu zaten bakmaya 2 bayi kart vermekle yetindi bakalım inş dönerler yada buluruz yeni yılda fiyatlar artacağı için hiç arabamız yok elimizde diyorlar malesefki