Hazelnur29 o kadar fark yok ya makas aralığı hadi olsun 11 lira 🙄 bence hazır yükselmişken altını bozdurup , altın düşünce de tekrar almak çok mantıklı geçen sene yapmadığıma çok pişmanım ciddi para kazanabilirdim bu sene inşallah pişman olmayacağım sağlam zamanı kolluyorum gün içinde yğkselişte olursa ki bu akşam Erdoğan konuştu birde yeni varyant falan yine uçtu dolar , haliyle altında uçtu. 790 ı gördü. Gün içinde ne olur bilemem ama seviyeler böyle olursa yarın bozduracağım zaten bi yğkseliyor bi düşüyor aslında tam para kazanma zamanı