Kuzuccuk dediğiniz gibi hiç kilo almamış ya kilo aldıkça kapanıyor dr kilo alımı için herhangi birşey yapamıyormu ? Mamayı değiştirseniz yada biberon tutmuyorsa enjektörle verseniz sık sık sürekli besleseniz benim kızımda 2.100 gr doğdu kilo almadı dr yoğun bakıma alacaktı uyuyup kalıyordu hep. Bende bir saatte bir enjektörle sürekli az az ağzına sıktım mamayı şükür toparlandı ah elimizden birşey gelse keşke koşarak gelirdim inan 🌸 bizim şuanki durumumuz gayet iyi gelişiminde herhangi bir sorun yok ikiz benimkiler diğeri bu kızıma göre çok daha hareketli üfürüm olan kızımda yürüyor koşuyor ama diğeri kadar değil