Kuzuccuk inş kapanır, içinizi gerah tutun daha cok küçük bebeğiniz. Takip edin aglarken morarıyo mu, daha cok hareketli degildir ama hareketlendiği zaman cabuk yoruluyo mu, nefessiz kalıyomı bunlara bakın. Ama içiniz rahat etsin baska bi doktora danısın. Dediğim gibi 3 mm ve 5 mm di kapandı. Suan 6 yasında gayet saglıklı.