Kuzuccuk o zaman doktor bana, cogu yetişkinde vardır hiç bilmiyolardır bile demişti. Ama sizin nasıl bu kadar net konustu ki, en azından 2 yasına kadar beklemesi lazım. Ben kontrole götürdüm hep 2 yasından sonra kapanmıstı. İçinizi ferah tutun baska bi doktora danısın.