NurAfra01 Kuzuccuk çok şükür durumumuz daha iyi meme reddi yaşadık mecbur bizde sadece biberon mama ile besleniyoruz süt yetmedi mamaya alıştı acaba bu sütü tekrar arttirmanin bi yolu yok mudur 😔🙈 içimde hep ukte kalacak cnku