Momm12 bence pütürlüye çok erken geçmişsiniz sorun orda. Benim de ikizlerim prematüre. Düzeltilmiş 7 aylıkken pütürlüye geçtim. 1-2 ağladılar sonra alıştılar. Doktora sorduğumda erken geçmişsin, 9.ayda geçilir normalde pütürlüye dedi. Ama alıştıkları için tekrar blender yapmadım. İstemiyorsa zorlamayın, blender yapın. Aksi taktirde ek gıda reddine sebep olursunuz