Momm12 Öncelikle kendini rahat bırak bu dönemi ne kendine ne bebeğine zehir etme. Büyümüş yiyemeyen bebek gördün mü hiç korkma. Bende senin gibi çok korkuyordum hiç bir şeyi riske atmak istemiyordum kahvaltıda öyle bir parçalıyordum ki herşeyi eşim kızıyordu bu ne böyle civciv yemi gibi diye. 10 aylık 1 yaşına olana kadar çok çok minik verdim herşeyi ezdim. Sonra çok küçük parçalı yumuşak makarnalar kuskuslu çorbalar yapmaya başladım yumuşak ama dilimli meyveler verdim eline armut muz gibi. Pilavın tanelerini sayıyordum ağzında yutamaz diye 😂 hepsi geçiyor zamanla 18 aylık şimdi kızım. Herşeye alıştı şuanda ceviz fıstık nar elma havuç herşeyi ama herşeyi yiyor bizimle. Stres yapma ne bebeğini ne kendini zorlama kademeli geçiş yap. Afiyet olsun ☺️
-