Momm12 zamanla alışacak öyle birden olmuyor maalesef. 6 aylık gibi dediniz ya, benim de oğlum 6 ayını geçtikten sonra başladık ek gıdaya. Pütürlü olarak başladık hayatında daha önce böyle bir şey olduğunu bilmediği için oldukça garipsemisti. Ağzında duruyordu yemek o da öylece duruyordu… Bebeğinizin hem yemek istemesi hem de bunu ağlayarak yapması çok içime dokundu 😔 blw yi ben de çok istedim ama cesaret edemedim. Bebeğim beslenirken çok öksüren bir bebekti. 15 aylık olunca kendi kendine yemeye başladı. Acelesi yokmuş onu anladım… Siz de birçok şeyi bebeğinizle anlayıp tecrübe edeceksiniz insallah. Pütürlü gıdayı da reddetmiyor en azından. zamanla alışacak inşallah