Doktorlar prosedür olarak %1 ihtimali bile dile getirmek zorundalar, o yüzden olası bir durumda ihtimali söylemeleri onlar için normal, bizler için tedirgin edici.. Seni anlıyorum; bol bol sadaka verip, bol dua edilebilir. Sebep bizden, sonuç ALLAH’tan. Tez vakitte evladının iyi haberlerini alasın, kucağına alıp emziresin, evinde beşiğine yatırasın İnşALLAH 🤲🏻🌸