kizlar 35 haftalık genel anestezi sezeryan doğum yaptim. bebeğim 8 gündür kuvezde basta entube idi iki gundur burundan aliyor boru ile nefesini. Sorun suki bebeğim cok hareket etmiyormuş anne karninda durmuyordu kuvezde zor canlaniyor. doktor ilaclari keseli 4.gun oldu artık ilaçtan da olabilir ama beklediğimiz daha canlı olması dedi. fanusa geçmemişler henüz bi kas hastalığı olabilir ilaçta yapabilir sonuçta anestezik ilaçlar verdik dedi. varmı böyle bisey yaşayan bebeğim iyidi benim neden böyle seyler duyuyorum ki ben her gittiğimde bugun çıkar umudu ile gidiyorum …