tazeanne211121 çok geçmiş olsun acil siflar versin rabbim inşallah güzel bir ömür yazmıştır evladiniza acaba sarılık falan mı oldu o da çok güçsüzlestiriyor ya ayrıca erken doğmuş bebeğiniz ve daha yeni doğmuş.soyle soliyim ne zaman dogarlarsa doğsunlar normal doğum günlerini yakaladıktan sonra yasitlarinj yakalayabiliyorlar senin bebeğinin daha 5 haftası var sabret güzel olucak minik bedeni sadece biraz yorgun.benim oğlumda iki hafta erken doğdu iki hafta anne karnında gelişmemiş nerden baksanız bir ayı buluo ve gercekden bir aylik olduktan sonra çocuk yeni doğmuş bebek gibi hareket etmeye başladı