Unluunsuz Doğumum sezaryen oldu 17 kilo almıştım 1 haftalık kontrolde 12sinin gittiğini gördük sonra 5i kaldı 😀 Her şeyi yiyorum sınırım yoktu.bebeğim 4 aylık olcak. Şimdi biraz ekmeği falan kesmeye başladım, 10 günde 1,5 daha verdim 3,5 kaldı 😀 Sık sık emziriyorum o çabuk toparlıyo kesinlikle.