Purple tatlım dikiş durumunu tam bilmiyorum iyileşmedi ise kesinlikle yeltenme zaten mazallah kötü sonuçlar doğurabilir. Sonuçta hiç birşey sağlığımızdan önemli değil neticede. Doğumdan sonra şişkinlik falan oluyor ya o yüzden korse hemen büyük gelmeye başlıyor. Bende m beden kullandım ilk sonra xs aldım ama belim cok ınce oldugu için xs büyük geldi. Bende BİM’e geçen hafta gelen basen toparlayıcı korseden aldım daha da korse almam sanırım😊 bedenin bir küçüğünü al bence ki güzelce sıkıp toparlasın. Etrafındakiler öyle yapmıştı m beden olan s, l beden olan m almıştı. Cok cok zor kapanmıycaksa bedenının bir küçüğünü alabilirsin. Hem daha 3 aylıkmış bebeğin hemde sezeryan Doğummuş. Birkaç aya kadar hiç birşey kalmaz bence içini ferah tut. Bizler eski halimizi özlediğimiz için acele ediyoruz sadece 😉