Almanyada bir numarali mamaymis , hipp markasi ureriyor , ben cok arastirdim doktorumada danışarak verebilirsin guzel bir mama dedi , ve aldim bi kutu , ama oglum sevmedi ne yazikki ,genelde hipp kulananlar bu mamaya gecis yapıyormuş icerigi hipple ayni , ki hipp cok güzel bi mama hipden gecmistim . Ama icmedi 🤦
Bebelac golda gectim simdi .