HanVeAnnesi35 Boyle bir mama duydum bimde varmış fiyatı uygunmus. 40 TL. Malum kriz ortada mamalar cok pahalı bu mamayi alıp kullanan var mı? Nasıl bir mama
Dedimolabilir HanVeAnnesi35 butun bebek mamalari icerigi ayniymis doktor demisti bana ben kullandim ama sonra baska mamayi kabul etmedi kizim yani bunu kullanirsan baska mama alma
Prensesannesi38 HanVeAnnesi35 bebelac gold kullanabilirsin çokta pahalı sayılmaz bebivita kullananlar da memnun al dene bi
ASYA123- HanVeAnnesi35 ben bütün bebek mamalarini denedim kızımda en pahalisindan en ucuzuna kadar..en sonunda bebivita yi e bebekte buldum 36tl birde bunu alayım son çare icermi ki acaba ile…ver mutlu son en çokta onu severek içti 🤗4ay 14gunluk kızım 🤭🤗
Denizfdn HanVeAnnesi35 Cok severek iciyolar fakat hicbir vitamini yok kilo alımı yapmadı ilk kızımda bıraktım Bebelac devam etmiştim
HanVeAnnesi35 Dedimolabilir peki kilo alımı fln nasıl iyi mi. Bebeğiniz kaç aylık hala veriyor musunuz
Deletedmom_23 Dedimolabilir Bütün mamaların içeriği aynı değil. İsterseniz mamaların üretici firmalarının içerik tablosuna bakabilirsiniz. Hepsi birbiribden farklı.
DurununAnnesiiii ASYA123- ilk kullanmaya başladığınızda kabızlık falan yaptımı acaba . Bende denemek istiyorumda biraz kaka yapmada sıkıntımız varda bizim
Caydanlik İki cocugumada kullandım herhangi bir problem yaşamadık kabızlık gaz vs gibi kilo alımımiz falan iyiydi.
HanVeAnnesi35 Caydanlik ya oyle mi sevindim kilo alımı da iyi demekki İnşaAllah bende alıp deniyeyim bizde de faydalı olur
Dedimolabilir HanVeAnnesi35 benim kizim 1 bucuk aylikti verdim normaldi kilo alimi suan 9 bucuk aylik vermiyorum mama cunku o mamayi degisince yemedi baska mama 2 aydan sonra sadece meme emdi .
HanVeAnnesi35 ASYA123- bebelac kullandık Bi defa ishal oldu daha korkup başka mama almadım. Ama artık başka denemek istiyorum