HanVeAnnesi35 benim kızım 4 ay sma optipro kullandı sonra bebelac a geçtik 7 aylık falandı sanırım bebivita deneyeyim dedim 1 buçuk kutu kullandı feci kabız yaptı resmen kanayarak yapıyordu kestiğim an düzeldi 1 yaşına kadar bebelac kullandık o yüzden soran kimseye önermem çok üzülmüştüm öyle olduğunda 🤷🏻♀️