Mutlubebis Esn57 bende pişik yapar korkusuyla başka bez deneyemedim. Hepsi iz yapıyorsa buna devam o zaman 🤷🏻♀️
Mutlubebis Gksaksl bizde de yan yatınca bazen sızdırıyor ama arada her bezde olur diye düşünüyorum. Yorumlara göre her bez iz yapıyor :(
omeriminannesi Mutlubebis sleepy 2 numarasında sıkıntı var bence yaşıyordu ama 3 numarada sorun yasamadim
Mutlubebis omeriminannesi 3 alsam şimdi büyük gelir sanırım 🤔 neyse ki geçiş numarası gibi bişey çok uzun soluklu bi bez değil 2 numara
MuhammedAmine Mutlubebis prima ve sleppyde bu sorunu yaşamıştım şimdi goon premium soft kullanıyorum harika ötesi bir bez inanılmaz yumuşak bir dokusu var keşke daha önce keşfetseydim
MuhammedAmine Mutlubebis fiyatıda oldukça iyi sleppy de öyle ucuz değil ve içeriği söylendiği gbi temiz değil . İki bezi elinize aldığınızda farkı anlıyorsunuz ipek gbi goon . Mesela goon bulamadığı için prima almış eşim 2 gün kullandım pişikle boğuşuyoruz şu anda 🙁
Ayseciginannesi Mutlubebis bende sleepy kullaniyorum, esim sleepy bulamamis 4 numara canbebe almis. Bez fena degil ama sleepy onun kadar iz yapmiyodu. Yani galiba cogu bez oyle ama sleepy e sukredersin dogerlerini kullansan canim
omeriminannesi Ayseciginannesi aynen bizde molfix aldık mecbur kalınca popo kızardı hiç iyi gelmedi en iyi sleepy :) natural olanı kullanıyorum o daha da güzel
Mutlubebis MuhammedAmine sleepy içeriği iyi diye biliyorum. Primanın kokusu bile bi değişik ya deneme paketi gelmişti bana paketi açtığım an resmen ben kimyasalım diye bağırıyordu 😑
Deletedmom381 Mutlubebis çok mu sıkıyorsunuz acaba? Ben prima aktif bebek kullanıyorum hiç öyle bir sorun yaşamadım