pamuksekerim Mutlubebis sleepy kullandık iz yapmadı. Molfix e geçtik iz yapmaya başladı. Sıkı da bağlamıyorum bezini. Hatta pişik kremi bile sürdüm. Acaba sıcak hava da etkiler mi ki? 1 numara kullanıyoruz bizde 4-5 kilo arasında tahminimce oğlum
snyck Mutlubebis doğunca molfix almıştım bir sıkıntı yoktu hediye sleepy geldi ince diye beğendik sleepye geçtik hep iz yapıyor pişik gibi kızarıyor bol bağlıyorum sızma oluyor bitince tekrar molfixe gecicem
Mutlubebis snyck pişik bebeğin cildine göre değişiyor sanırım bizde şimdilik öyle bi sorun olmadı. İz yapma meselesini de anlamadım molfix kullanıp yapıyor diyen de var yapmıyor diyen de ☺️
Balbebek_Egemen Mutlubebis molfix de yapıyor hem karnına hem bacaklarına bu yüzden bezi değiştirdim minies kullanıyorum gayet memlunum iz yapmıyor sızdırmıyo ve ince hafif
Maayaatoo Mutlubebis prima yenidoğan kullanıyorum aynısı kilosuna uygun bez ama ben çok mu sıkıyorum diye düşünüyorum 🤔
Mutlubebis SalihaC onu da denedim maalesef lastik kısmı iz yaptığı için gevşeklikle alakası yok sanırım her türlü iz yaptı. Bacak araları oluyor çünkü.