Burcu35 Mutlubebis 3 numara 4-9 kilo 3plus 5-10 kilo. Oğlum 5500 olduğundan beri plus kullanıyorum. Çoook nadir sırtından kakası çıktı oda ben düzgün bağlayamadığım için oldu sanırım çiş falan hiç sızdırmadı. Birde ön yapıştırma kısmını üst üst getiriyorum belinden iyice bağlanmış oluyor ama bacaklar rahat kaldığı için sıkma olmuyor
Ela07 Mutlubebis 4300 için 1 numara zaten çok küçükki ben 1 numarayı anca 15 gün falan kullandık sonra 2ye geçtik şuan kızım 2 aylık 5200 civarlarında 3 numara kullanıyorum 1 haftadır gayet iyi
Elifsaresmom Biz molfix 3 kullanıyoruz 5400 kilomuz iz yapmıyor çok fazla. Birde goon 2 numara kullanıyoruz o hiç iz yapmıyor ve çok yumuşak bir bez memnunuz şimdilik. Molfix 1 numara büyük olanı almanızı tavsiye ederim
Candy_liz Mutlubebis ben de ilk sleepyle başladım hem çok taşırıyordu hem de iz yapıyordu, primaya geçtim o daha az taşırdı ama çok iz yapıyordu, şimdi minies’e geçtim daha az iz yapıyor ama yine de yapıyor... Başka marka denemek istiyorum ben de..
Esn57 Mutlubebis sleepy kullanıyorum bende her numarası iz yapıyor maalesef kızım5.500kilo 3 no kullanıyorum pişik felan bizede yapmadı ama kıpkırmızı yapıyor gerçekten molfix denedim o da çok sert bir bez iz yapıyor
Purple Esn57 bnde prima kullandim snra molfixe gectim iste fiyat olark sleppy daha mi yujsek acaba bebegim 6 kilo bn 2 numara molfix kullaniyorm
Burcu35 Esn57 3plus denediniz mi? Bebeğim 5500 olduğunda ona geçmiştim hiç iz yapmadı uzun süre durursa sadece yapıyor
Mutlubebis Esn57 bende pişik yapar korkusuyla başka bez deneyemedim. Hepsi iz yapıyorsa buna devam o zaman 🤷🏻♀️
Purple Mutlubebis bn prima kullandim snra molfixe gectm altini havalanriyorum tepiniyo dha kolay cikartiyo gazini iste hic pisik yok
Gksaksl Mutlubebis Aynen bende doğduğundan beri sleppy kullanıyorum oğlum 41 günlük. Dediğiniz gibi pişik yapmadı arada çiş sızdı ama oda yan yattığı için falan. Ama izler bizde de var evet kızarık hafifte ben de düşünüyorum acaba başka bir bez mi denesem diye anlayamadım.
Mutlubebis Gksaksl bizde de yan yatınca bazen sızdırıyor ama arada her bezde olur diye düşünüyorum. Yorumlara göre her bez iz yapıyor :(
Aybuke35 Mutlubebis prima premium care kullanıyorum hep lastik izi oluyor canm malesef canı acimaz acısa belli eder ağlar dokunduğun zaman ya da elletmek istemez arada pişik önleyici ile nemlendir havalandır popişi 😀