ArasAybarsMoM geçmişler olsun. peki bebeğinizin hareketleri ile ilgili doktor bisey dedimi benimde 7 gün entube idi şimdi burundan aliyor nefes beslenmesi iyi ama bebeğin mayisik dedi doktor hareket etmiyormuş. kas hastalığı da olabilir verdiğimiz ilaçların etkisi de olabilir ilacı keseli 4 gun olmuş daha. bir umut gittim ağlayarak geri döndüm. 35 haftalık doğum yaptim bugün 8.gun