birprensannesi__ ahh o kuvez gunleri asla unutamam bebegim erken dogdu dogar dogmaz entube edildi bir hafta entube olarak kaldi ve doktor hicte olumlu konuşmadı cunku ciğerleri hic gelişmemiş dedi birde ustune enfeksiyon kapti 1 hafta sonrada kuvez ici oksijen verildi yaklasik 17 gun kaldik hastanede ve cok şükür eve donduk bnde cok ağladım sabahlara kadar resimlerine bakip yoğun bakimda hemşireye rica ettim resmini çekmişti sagolsun.hiç gecmicek gibi geliyor ben burda prematüre hikayeleri okurdum rahatlamak icin oyuzden merak etme onlar icin suan enn guvenli yer orasi sağ salim kavuşursun inşallah sende bebegine kendine iyi bakki sütun gelsin oda ona şifa olsun bnm hiç gelmedi cunku üzüntüden cok kızıyorum kendime bu yuzden