birprensannesi__ merhaba canım bende 32 haftalık doğurdum bebeğimin kilosu 2220 gram boyunda 45 cm idi kesinlikle kendi bebeğinle kıyasla diye demiyorum bizimde ilk başlarda solunum sıkıntımız vardı makineye bağlı nefes aldı sonra burundan en son ise küvöz içi oksijen verildi yüreğini ferah tut eğer sütün geliyorsa sütüne şifa duaları okuyarak bebeğine gönder ben öyle yaptım solunum sıkıntımız geçtikten sonra uyku apnesi oksijen düşüklüğü gibi çok sorunla karşılaştık ama sakın ola ki paniğe kapılma Rabbim onlara öyle bir güç veriyor ki onlar bizden de güçlü ben bu süreçte hiç ağlamadım ben güçlü kaldım ki bebeğimde benden güçç alsın şükür 41 günün sonunda bebeğime kavuştum şu anda düzeltilmiş olarak 2 ay 12 günlük kronolojik yaşı 20 günlük falan hiç canını sıkma gelir geçer