birprensannesi__ güzel anne. Allah yardımcın olsun. Bebeğinide şifalar diliyorum bir an önce kavuşun sağlıkla. Sen güçlü dur onu kucaklayıp eve geleceksin bol bol sağım yap anne sütü şifası olur inşallah. Güzel düşün benimde bebeğim 8gün yattı erken doğum sebebiyle seni cok iyi anlıyorum