Haydinn büyük kizim babasına ve esimin babasına çok benziyor küçük kizim da babasına ve amcasına çok benziyor hatta herkes başka birine benzetiyor herkesin bakış açısı faklı ben kim kime benzetirse AA öyle mi ne güzel deyip geçiyorum hiç kızmam böyle şeylere hatta esimin abisiyle bugüne kadar selamlasmamiz bile olmamıştır ama yine de hiç sinir olmam kendim diyorum benziyor diye çocuk bu herkese benzeyebilir bundansinir olcak birsey yok