baloglusss bebeğim 40.gününde sarılık olmaya başladı , değerleri de günden güne arttı. Mamaya karşı değildim ama memem varken neden mama olsun dedim en baştan beri. Kaşık biberonla mama takviyelerini yaptım . İlk günden ‘ mama mı versekçi’ annelerime tavır yaptım. 2. Aylık olduk , 8. Hafta, atak haftasıymış, meme reddi başladı , mamayı az almaya başladı Çünkü bir de kabızlıkla savaşıyorduk. Sağlık ocağı da zayıf kalmış deyince, aldı beni bir telaş . Merhaba biberon ! Ne meme kaldı ne bir şey . Çok üzüldüm , çok yıprandım . Bir gün farkettim ki ; yok cc , yok ne kadar çıktı , yok emmedi, yok tutmadı . Derken.. kızımla konuşmadığımı , iletişim bile kurmadığımı farkettim. Bu daha çok üzdü. Dank etti bişeyler ! Canınızı sıkmayın , gittiği yere kadar 👩👧🤍