baloglusss makine kiralayın, benim de aynıydı 3.haftadan 4.ayına kadar emmedi. 360 mama ve 460 da kendi nsütü sütümü veriyordum. Ama biberon vermedim. Eds yani sonda ile hep ve en sonunda memeyle barıştı. Medela hastane tipinden makineden az çıkıyor gibi ama bebeğim luk luk emiyorç Her meme makine ile sağıma uygun değilmiş. Bizimkiler de öyle herhalde 🤷🏼♀️ olmuuorsa da kafaya takmayın stres sütü direkt azaltıyor.