baloglusss öncelikle merhaba güzel anne🌸aynı sorunu bende yaşadım 1 ay önce halada yaşıyorum gün gün bigün sebepsiz mememi reddedi ne yapacağımı bilemedim o gün sagarak verdim 2.gun yine aynı üç dört derken bir ay bu şekilde ilerledi artık sagmaktan göğüs uçlarım yara olmuştu agliyarak sagiyordum pes etmek istemiyordum çünkü bebeğim çok küçük daha emzirme danışmanlığı almak istedim fiyatları pahalı geldiği için alamadım en son tesadüfen instagram da Dilruba hanım adenk geldim ona yazdım bu arada ücretsiz danışmanlik veriyor dm den ona ulastim bana biberonu ve emzigi başta kullanmami yasakladı kaşık biberon kullanmami istedi ve 5 6 gün uyanıkken asla meme teklif etmeyeceksin uykuda emzireceksin dedi onu da yaptım 8. Gün bebeğim uyanıkken mememi tuttu inanamadım hatta mutluluktan ağladım çok şükür geçti arada huysuzlandi gi oluyor ama yine bir şekilde sakinlestirip tutuyor bu arada bebeğim şuan 2 ay 20 günlük 🌸sizde bu şekilde deneyin Bi isterseniz yada Dilruba hanıma ulaşın anlatın derdinizi eminim sizede yardımcı olacaktir.♥️