Aag geceleri uykulu bi şekilde eğilip beşikten alırken belimin ağrısıyla anladım bende kilo aldıgını 😂yinede fazla almamıs gibi geldi sanki doktorum günde 25gr sınır oldugunu soyledi, anlayamadıgım az emdigi icin doymuyor mu yoksa sürekli kustugu icin mi fazla alamıyor