Ball-kizimm fazla alıp almadığını anlamam kendiminkide de ama alıyor ve başka sorun yoksa yani alması gereken vitaminleri de alıyords tmmdr 😅 reflü evet bela birşey onun beslenme yöntemleri muhakkak vardır iyi araştırın derim. Bizde yaklaşık 1 gündür hafif meme reddi var yani uyanıkken çook aç değilse yemiyor e çoook açken de çook huzursuzlanıyor😅🤣uykulu iken dayıyorum iyi gidiyor