Kızlar bebeğim 3. Aya girecek son 3 haftadır 5 dk emip bırakıyor akış yavaşladıgında sinirlenip bırakıyor reflümüz ve fazla gazımız var emdikten sonra bile ağlıyor 20 günde 500 gr almış kusmalardanmı alamamış yoksa az emdiğinden mi anlamıyorum yardımcı olabilir misiniz? Ptesi doktor kontrolümüz var