ilkerinannesi tek basıma ayakta kalmayı direnmeyi sabretmeyi 40 günlük bebegime evın içinde tek basıma baktım 3 bucuk aylık olana kadar. Da tek basımaydım banyosu herseyını tek basıma yaptırdım sımdı dönüp bakıyorum nasıl becerdim basardım dıyorım hatta bu süre de hasta bile oldu yıne tektim ilk anneliğim bırde hala da cogu zaman tek oluyoruz ve hep de o zamanlar hasta oluyor 3 gün hıc uyumadığımı bilirim ve evde bir Allahın kulu bıle yokken hastaneymıs oy mus buymus herseyımı tek basıma halletım dıyorım kı ne kadar dirayetliymişim hatta bazen arkadaslar mesaj atıyor bebekleriyle 2 3 gün tek kalınca nasıl yaptın nasıl dayandın dıye 3 gün tek kaldım perisan olduk dıye Allah herseyın sabrını veriyor mus