ezogelinn Mrhb28 extra kullanmadım ama bio naturel kullandım dokusu inceligi lastik izi yapmayısı çok hoşuma gitti
Kuzeybabyy Elfelf475 yazın geçtim ben o kalın bezler çocugumu mahvetti bu incecik sonra beğendim devamlı alıyorum
Mmeelliikkeee Mrhb28 55 günlük minik kuşum bio naturalle başladık sorun yaşamadık 🌺 3 numara kullanıyoruz taşma sızıntı olmuyor gece de 7 saat falan kalıyor
Sssbbbb Mrhb28 bugün sleepyden primaya geçtim. Bezlerini çok değiştirdi eskisi gibi değil sleepy artık
Umii Mrhb28 ikisinide kullandim bio daha iyi suan extra kullanıyorum kokusu var evet alalim 2-3 hafta oldu hala koku var emiciligi iki bezinde iyi dun gece mesela 10 saat kaldi baya cisliydi bezi tasma olmamisti