Mrhb28 ben extra aldım onu yeni deniyecegim.daha önce bio natural kullandım.genel anlamda memnundum pişik vb yapması sadece lastik izleri kızarıyordu birde gece bebeğim çişini çok yaparsa (ben uykusu çok bozulmasın diye sık sık almıyorum.geceleri bezi) sızdırma yapıyor kakasını çok yaptığında da bazen kenarlardan atletine geçiyor ama sleepy natural ile bio natural aynı numaralarinda boyut farkı var bio olanın arka sırt kısmı daha uzun o hoşuma.gitti çünkü kalanın yukarı taşımasını engelliyor birde bio olan normale göre biraz kalın bakalım extra nasıl elimdekiler bitsin ona gecicem ..