Mrhb28 Sleepy extra da kullandım bionaturalde kullanıyorum açıkcası ben memnun kaldım. Extra daha ince olmasına rağmen emişi falan iyiydi . Bionatural de çok güzel, extranın o kokusu da hiç rahatsız etmedi beni. Doğduğundan beri Sleepy kullanıyorum hiç pişik görmedim çocuğumda. Ama bana hangi seri daha iyi derseniz natural, extra , bionatural arasında ben kesinlikle bionatural derim. Yapısı daha güzel geldi bana :)