irva Aaa çok güzel bence , Ne kadar güzel tatil için gitmek insanı rahatlatır. Peki siz neler keşfettiniz neleri hoşuna gitti gittiğiniz ülkede ? Bende düşünüyorum yerleşmeyi o yüzden keşfedeyim sonra oturum izni vs başvuracağım nasipse. Benimde kuzenim okumak için Amerika’ya gitti 20 senedir orda 😁🙈