Merhabalar . Nasılsınız ? 💃🏻
12 Ay 1 haftalık kızım var. 🥰Kızımla beraber Tatile gitmek istiyorum. HollandaYa gitmek istedim vize sürekli red yiyormuş Pandemiden dolayı O yüzden çok üzüldüm. 😩Tabiii düşündüm ama yol saat olarak baya uzak yine de yaza kadar biraz daha büyümüş olacak daha rahat ederim diye düşünüyorum 🙈
Siz olsanız nereye gitmek isterdiniz ? 🤷♀️