Eminelif20 Aynen baya yüksek hemde.Oturum izni verdikleri kişilerin de hem iş hayatına mesleğine hem özel yaşantısına dikkat ediyorlar.O yüzden yaşanacak ender ülkelerden biri orası.Her bakımdan rahat.Korku yok,kaygı yok.Bu arada senin dediğin gibi olsun sende gelince yaparsın illaki bir şeyler.😊