eebebegimeee biz bu sene taşındık ben istanbulda büyüdüğüm için biraz benim ısrarımla geldik eşim istemiyordu. Ama çok pahalı, trafikten gidemiyoruz Bi yere, hastalansan hastanede sıra bulamıyorsun vs. Ben pişman oldum ama eşime yansıtmıyorum şu an 4 yıl sonra gideceğiz zaten eşim öyle ikna oldu buraya gelmeye. İzmir gelirse inşallah gideceğiz, ki tayinde gelir diye düşünüyorum kenar mahalle de olsa bişey olmaz okula gider geliriz trafik derdi yok zaten orada ah ah 😑