eebebegimeee istanbul da 2 seçenek var. Semt kötü ama ev güzel ucuz oluyor,semt iyi ama ev kötü pahalı oluyor.son 5 aydır zaten kiralar uçtu artık semt ev farkı da kalmadı.çekmeköyde 3+1 de oturuyorum 2300 veriyorum ama bugün çıkmak zorunda kalsam 3.500-4.000 arasında evler bizim mahallede.
ev sahipleri 1,5 yıldır pandemiden dolayı evlerini öğrenciye vs kiraya veremedikleri için şimdi acısını çıkarıyorlar.