Deletedmom5284 ortak noktamız burda bitti ben liseyi burda okumadım 😄 ayy ortaokuldayken hatırlıyorm çok dedikodusu olurdu necip Fazıl in aşırı korkunç geliyodu bana nasıl geçti lise yillarin söylenildiği gibi mi gerçekten 😂 yaa güzel olmuştur o zaman park bu ara yağmurlu havalarda yağmur olmadığı bir gün gidiyim merak ettim