Deletedmom0099
Islak mendil aldim. Bitmişti.
Amazonda erzak paketleri vardi. 1 tane almıştım pismanim. Yag, bakliyat, un, seker, makarna vs 90 tl idi.
Fondöten aldim.
Bu kadar
Herkes indiirmler de pahalıydi demis ama doların 12 olmadan önceki hali ile karşılaştıriyor herkes
Geliyor gelmekte olan. Ac kalmasak bari