Deletedmom0099 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi evet gerçekten öyle, sleepynin paketleri 50 liraydı simdi 80-90 olmus. daha da kaç olur allah bilir
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom0099 Evet kesin olurlar. 24lu sleepy sensitive 52-54 liraya alıyorduk..
Deletedmom0099 kenankaan bende almıyorum kendime. alsam giyicek yer yok kış geldi kaç kere dışarı çıkıcam, çıksam da evdekilere ancak sıra gelir gözüyle bakıp 1 senedir bayram elbisesi hariç hiçbir şey almıyorum 😢
Deletedmom4444 Deletedmom0099 Ah nerede hic istemiyor ben bezine yapcam diyor.Bezimle mutluyum diyor.Yani herseyi biliyor bende biraktim birgun gelir die de hic vazgecicek gibi degil.
Deletedmom0099 Deletedmom4444 akıllı bıdık yaa. bi yaşıtı olsa tuvalete yaptığını görse falan etkilemez mi acaba? bir de lazımlığı göz önüne koyun falan diyolar ama bilemedim
Deletedmom4444 Deletedmom0099 2 de abisi var.Kankasi tuvalete gidiyor.Lazimlikli bebek aldim onu cise goturuyor da kendine gelince yok.Ben bezinle mutluyum diyor.🤷
Serpil51 Deletedmom0099 1000 lira olduğu nerde yazıyor ben asistana sordum sadece bi kişi alışveriş yapsa da olur demişti
Deletedmom0099 Serpil51 %5 komisyon veriyor. kazanılan komisyonun 50 tl olması lazım. 1000 liranın %5′i de 50 tl oluyor. bir kişi yada on kişi fark etmez, orana göre rakam 1000 tl evet keşke para olsaydı ama nerdeee
Serpil51 Deletedmom0099 tüh ya yanlış anlamışım bende yaptım sanıyorum öyle siz ne aldırdınız 1000 tl lik 😩😩
AlpBeyinAnasi Deletedmom0099 Sadece oğluma kışlık 1000 liralık alışveriş yapabildik, onun dışında totomuza don alamıyoruz kaldı ki birşey stoklayalım😂 Bu kadar zor durumda olan tek biz miyiz?
Serpil51 AlpBeyinAnasi siz yine iyisiniz ben en fazla 500 tl kışlık almışımdır ve kendimizie hiç bişey alamadım bi kışlık eşofman 150 tl ya nasıl alayım
AlpBeyinAnasi Serpil51 ah kuzum aldık dediysem yarısı cepten yarısı kredi kartından. Kıyafet dolabı zaten bomboş. Kış geldi ne kombi açabiliyoruz ne kalın birşeyler alıp giyebiliyoruz. Nasıl bir dönem bu çıldırmamak elde değil 🙏🏻
Tortilla_ Deletedmom0099 16 Tane makarnayı 56 Tl ye aldım. 3 kilo çayı da 84 TL ye aldım 🥲 Birde 5 kilo şeker ve 18 lt yağ