evet malum yılbaşı yaklaşıyor ve altının doların hali ortada. zamlar gümbür gümbür geliyor.
ben en çok bez aldım, 500 tane 4 numara, 500 tane de 5 numara aldım bayağı uyguna düşmüştü bir daha bu fiyata alamayacağımı biliyorum çünkü.
sizler neler stokladınız?